Pogoji nakupa

Splošni pogoji poslovanja

Način plačila

Dostava in stroški dostave

Reklamacija in vračilo

Varovanje podatkov

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja urejajo način delovanja spletne trgovine revita.si, ki jo upravlja Novus Spiritus d.o.o., Ulica Gradnikove brigade 8, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju “ponudnik”), pravice in obveznosti ponudnika in obiskovalcev spletne strani revita.si ter uporabnikov, ki izvršijo preko spletne strani revita.si nakup (v nadaljevanju: “kupec”).

Ponudnik:
Novus Spiritus d.o.o.
Ulica Gradnikove brigade 8
PE Ulica bratov Babnik 10
1000 Ljubljana

Davčna št.: 76456293

Spletna trgovina revita.si omogoča nakup visoko kakovostnih izdelkov blagovne znamke Revita.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bodo kupcu vselej dostopne naslednje informacije:

  • identiteta ponudnika (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktni podatki, ki uporabniku oziroma kupcu omogočajo komunikacijo s ponudnikom,
  • bistvene značilnosti blaga,
  • pogoji, stroški in možni načini dostave blaga,
  • jasno in nedvoumno določene cene in razviden prikaz, ali že vsebujejo davke in stroške dostave,
  • možni načini plačila,
  • časovna veljavnost ponudbe ter pogoji in roki za odstop od pogodbe,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Naročilo

Ko ponudnik prejme naročilo poslano s strani kupca, kupcu nemudoma potrdi sprejem naročila. To ni potrdilo, da je blago na zalogi ali da se je pričela vršiti odprema blaga, ampak le obvestilo kupcu, da je ponudnik prejel naročilo in da je stekel postopek preveritve dobavljivosti blaga .

Po preveritvi dobavljivosti ponudnik pošlje kupcu potrdilo naročila s povezavo v e-pošti s podatki o roku in izvedbi dobave. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik pošlje po spletu potrditev naročila s strani kupca.

Revita članstvo
Revita članstvo omogoča posebne ugodnosti na Revita izdelke v obdobju enega leta. Registracija je 30,00 EUR in velja eno leto od datuma sklenitve. Kot registrirani uporabnik pridobite možnost nakupovanja Revita paketov na našem portalu. Po enem letu se lahko članstvo podaljša s stroški 15 EUR za dodatno leto.

Cena

Vse cene na spletni strani so v evrih in vsebujejo DDV, razen če je na spletni strani izrecno napisano drugače. Znižana cena je znižana redna cena, po kateri se prodaja predstavljeni izdelek za določen ali nedoločen čas.
Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z objavljenimi možnimi oblikami plačila. Slike izdelkov so ilustrativne in nujno ne odražajo v celoti dejanskega stanja ponudbe.

Način plačila, dostava in stroški dostave

Plačilo blaga kupljenega v spletni trgovini revita.si je mogoče po povzetju ali z bančnim nakazilom.

Dostava in stroški dostave

Vse izdelke kupcu dostavlja pogodbeni partner GLS Slovenia (v nadaljevanju: «dostavljalec») na kupčev naslov v Sloveniji, ki je naveden v naročilu.

Vrednost naročila Cena dostave
do 99,00 EUR 2,00 EUR
100,00 – 149,00 EUR 1,50 EUR
nad 150,00 EUR brezplačno

 

Rok dostave naročenega blaga je načeloma 2 – 3 delovne dni. V kolikor blaga ni na zalogi, ponudnik o tem obvesti kupca in se s kupcem dogovori o dobavnem roku.

V primerih, ko ponudnik pravočasno in v skladu s pogodbo odpravi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca dostave.

Pošiljanje paketov v tujino

Cene dostave v drugo državo EU so med državami članicami zelo različne. Vaša naročila bomo oddali pri kurirju EURODIS v roku 2 delovnih dni (brez sobot, nedelj in praznikov), odvisno od trenutne razpoložljivosti izdelka. Pričakovani rok dobave je od dva do pet delovnih dni, odvisno od lokacije dostave.
Način plačila v tujini je z bančnim nakazilom.

Cene pošiljanja po državah:

CONA 1 CONA 2 CONA 3
AVSTRIJA BELGIJA OSTALE DRŽAVE
ČEŠKA DANSKA
FRANCIJA FINSKA
ITALIJA GRČIJA
MADŽARSKA IRSKA
NEMČIJA LUKSEMBURG
SLOVAŠKA NIZOZEMSKA
ŠVEDSKA NORVEŠKA
ZDRUŽENO KRALJESTVO POLJSKA
PORTUGALSKA
ŠVICARSKA
ŠPANIJA
20 EUR 30 EUR 40 EUR

Dostava blaga

V primeru dostave s strani dostavne službe GLS je naslovnik dolžan prevzeti blago od kurirja na naslovu, kot ga je sam izbral v postopku nakupa, pod pogoji, ki jih določa GLS.

Kupec oziroma naslovnik je dolžan ob prevzemu preveriti količino in kvaliteto blaga.

Kupec se izrecno zavezuje, da se, zaradi kasnejše dostave blaga ali drugačnega načina dostave blaga, odpoveduje drugim načinom za povračilo nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili 23. in 24. člena Zakona o varstvu potrošnikov. Vse izdelke, ki so na zalogi, dostavimo v 2-3 delovnih dneh po prejemu Vašega naročila. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.

Odstop od naročila

Kupec lahko po oddaji elektronskega naročila v 24 urah odstopi od naročila na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov info@revita.si.

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete. Pravico do dostopa od pogodbe kupec uveljavlja tako, da v roku 15 dni od prejema blaga pisno sporoči ponudniku na naslov info@revita.si, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku. Kupec mora nato najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe vrniti blago originalno zapakirano, v nespremenjeni količini in nepoškodovano ter še neuporabljeno podjetju Novus Spiritus d.o.o. na naslov Ulica bratov Babnik 10, 1000 Ljubljana. Stroške vračila blaga plača kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Vračilo kupnine

Če odstopate od naročila, vam po prejemu blaga in ugotovitvi, da je to nepoškodovano, v nespremenjeni količini in še neuporabljeno, skladno z zakonom vrnemo vsa opravljena plačila. Stroške vračila blaga pri odstopu od naročila krije kupec. Denar vrnemo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 15 dneh po prejemu sporočila o odstopu od naročila ter vrnitvi blaga. Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želi, da se vrne plačilo.

Zavrnitev naročila

Spletna trgovina revita.si lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti, zavrne.

Hranjenje naročila

Oddano elektronsko naročilo oz. kupoprodajna pogodba je shranjena na sedežu podjetja. Na zahtevo potrošnika le-ta kopijo naročila prejme na elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu. Zahteva se lahko poda na naš e-naslov info@revita.si ali pisno na sedež podjetja.

Reklamacija

V primeru, da ste prejeli izdelek, ki ne ustreza vašim željam ali potrebam, ga bomo nadomestili z drugim ali vam na vašo željo vrnili denar. Nepoškodovanega, neuporabljenega in v originalni embalaži ga lahko vrnete v roku 15 dni od nakupa na naslov: Novus Spiritus d.o.o., Ulica braće Babnik 10, 1000 Ljubljana in vrnili vam bomo vaš denar. Možnost vračila ne velja v primeru, da je bila originalna embalaža ali varnostni pečat odstranjena oz. izdelek uporabljen.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je poštni paket, s katerim je kupec prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri GLS. Skupaj s GLS bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Politika zasebnosti in varovanje podatkov

Podjetje Novus Spiritus d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Vsi podatki, pridobljeni prek spletnih strani www.revita.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije. Uporabnikovi podatki ne bodo posredovani tretji osebi, razen v primeru, ko je zahteva podana v pisni obliki s strani državnih ustanov.

Če želite v spletni trgovini revita.si opraviti nakup, potrebujemo naslednje podatke za plačilo:

  • ime
  • priimek
  • telefon
  • podatki o naslovu
  • kraj
  • poštna številka

To nam omogoča, da zagotovimo nemoten proces končne izvedbe vašega naročila, in da vas lahko obvestimo o morebitnih spremembah ob naročilu.

Podatki za dostavo so enaki kot podatki za plačilo.

Varnost spletne trgovine

V spletni trgovini revita.si uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo ali zlorabo podatkov.

Odgovornost

Novus Spiritus d.o.o. ni odgovoren za posledice uporabe izdelkov, kupljenih prek spletne trgovine revita.si, ki nastanejo zaradi uporabe, ki ni v skladu z navodili za uporabo teh izdelkov. Vsa vsebina na spletnih straneh www.revita.si je informativne narave in uporabna zgolj kot vir splošnih informacij ter ne more nadomestiti posveta z zdravnikom ali farmacevtom.

Novus Spiritus d.o.o. ni odgovoren za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja uporabnika (npr. računalnik, okužen z virusi) ali ponudnikov poti oziroma infrastrukture, ki jo uporablja storitev spletna trgovina revita.si (npr. izpad delovanja medmrežja).

Novus Spiritus d.o.o. se v vsakem trenutku po svojih najboljših močeh trudi zagotavljati ustrezni slikovni material, opise in navodila izdelkov. Kljub temu so fotografije izdelkov v spletni trgovini revita.si simbolične, dostopni tekstovni materiali pa informativne narave. Kupec oziroma uporabnik mora pred uporabo prebrati in upoštevati navodila, priložena določenemu izdelku.

Na morebitne napake nas lahko uporabniki v kateremkoli trenutku opozorijo, za kar jim bomo v spletni trgovini revita.si iskreno hvaležni.

Pritožbe in spori in uporaba prava

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov. Po vseh močeh se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: 01 500 50 50. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na e-poštni naslov info@revita.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. Ponudnik in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Spremembe splošnih pogojev poslovanja

Ponudnik lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine ponudnika, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletnih strani www.revita.si. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Pomembno

  • Ko vračate izdelek v reklamacijo ponudniku, morate priložiti kopijo računa.
  • Naslov za vračilo blaga ponudniku je Novus Spiritus d.o.o., Ulica bratov Babnik 10 (center Dravlje), 1000 Ljubljana.
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da vlago ustrezno pripravite za transport (varna embalaža).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je v naprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Želimo Vam še veliko zdravih in srečnih dni z Revita izdelki.

 

REVITA | Novus Spiritus